Виховна робота

/Files/images/41.2.gif "Справжня суть виховної роботи... полягає зовсім не у розмовах з дитиною, не у безпосередньому впливі на дитину, а ... в організації життя дитини"

А.С. Макаренко


Виховання – багатогранний і складний процес, значення якого неможливо переоцінити. Він передбачає формування у дитини єдиної системи цінностей і соціальних компетенцій. А це і ставлення до себе і своїх батьків, відношення до природи, суспільства, своєї країни тощо. Метою виховної роботи школи є виховання громадянина України – носія цінностей та загальнолюдських надбань.

Організація виховної роботи у 2017/2018 навчальному році

Виховна тема:„Формування патріотичних та громадських якостей особистості учня засобами національно-патріотичного виховання”.

Виховна мета:Формування морально-духовної, життєво-компетентної особистості, яка успішно само реалізується в соціумі як громадянин, сім’янин, професіонал.

Пріоритетні напрямки роботи:

1. Забезпечення всебічного розвитку особистості учня в процесі навчання та виховання.

2. Формування в учнів патріотичних почуттів, забезпечення усвідомлення дітьми своєї етичної спільності, виховання в них національної гідності, національної самосвідомості, правосвідомості, політичної культури та культури міжетнічних відносин.

3. Формування високої мовної культури, оволодіння української мовою.

4. Громадянське виховання, прищеплення учням поваги до загальнолюдських норм гуманістичної моралі.

5. Формування особистих рис громадян України: чесності, чуйності, правдивості, працьовитостіі, милосердя, толерантності, вміння працювати з іншими.

6. Виховання духовної культури особистості. Збагачення народних традицій і звичаїв.

7. Формування усвідомлення функцій природи в житті людини, самоцінності природи, почуття особистої причетності до збереження природних багатств, відповідальності за них.

8. Виховання поваги до Конституції, законодавства України, державної символіки.

9. Виховання і розвиток потреб у здоровому способі життя, збереження і зміцнення фізичного та психологічного здоров’я учнів як найвищої соціальної цінності.

10. Створення умов для розвитку творчих здібностей учнів.

11. Формування творчої працьовитої особистості, виховання цивілізованого господаря.

12. Підпорядкування змісту, форм і методів роботи визнання особистості дитини як найвищої соціальної цінності.

13. Створення умов для соціального захисту дітей, особливо дітей-сиріт та дітей, що залишились без батьківського піклування.

14. Зміцнення служби соціального та психолого-педагогічної допомоги дітям, батькам, сім’ям.

15. Організація педагогічно-доцільної системи учнівського самоврядування, колективне планування діяльності вчителів та учнів через раду, учнівський комітет.

16. Створення умов для творчого розвитку природних обдарувань дитини, залучення учнів до різноманітної діяльності щодо інтересів, допомогти знайти кожному справу до душі.

17. Підтримка та укріплення шкільних традицій, що сприяють створенню загальношкільного колективу.

18. Доцільне використання можливостей позашкільних навчально-виховних закладів для організації позакласної та позашкільної роботи.

Кiлькiсть переглядiв: 382

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.