Виховна робота
"Справжня суть виховної роботи... полягає зовсім не у розмовах з дитиною, не у безпосередньому впливі на дитину, а ... в організації життя дитини"
А.С. Макаренко
Виховання – багатогранний і складний процес, значення якого неможливо переоцінити. Він передбачає формування у дитини єдиної системи цінностей і соціальних компетенцій. А це і ставлення до себе і своїх батьків, відношення до природи, суспільства, своєї країни тощо. Метою виховної роботи школи є виховання громадянина України – носія цінностей та загальнолюдських надбань.
Організація виховної роботи у 2024/2025 навчальному році
Виховна тема: «Духовне взаємозбагачення учнів, учителів, батьків на засадах гуманізму, патріотизму та моралі в умовах сучасних модернізаційних змін».
Виховна мета: Створення безпечного та сприятливого простору для самореалізації особистості дитини, розвитку її творчих здібностей, попередження негативних проявів; спрямування виховної діяльності на реалізацію Концепції Нової української школи, Стратегії національно-патріотичного виховання дітей та молоді, Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді.
Система виховання постійно відтворює і поглиблює емоційно-естетичний, художньо-творчий, духовний та інтелектуальний компоненти свідомості. Прививає любов і повагу до рідного народу, створює умови для розвитку і розкриття природних задатків і талантів кожного громадянина України, формування духовного потенціалу – найвищої цінності нації та держави. В основу виховання покладені принципи гуманізму, демократизму, єдності сім’ї і школи, наступності та спадкоємності поколінь. Найважливішою громадянською рисою особистості є сформованість національної свідомості, патріотичних почуттів до рідної землі, свого народу, готовності до праці в ім’я України. Ціновим засобом відображання нації є формування в людини національної гідності й гордості за свою Батьківщину.
У 2024/2025 навчальному році виховна діяльність закладу спрямована на реалізацію наступних завдань:
1. Формування особистості патріота України та толерантного ставлення до інших народів,
культур і традицій;
2. Формування мовленневої культури школярів, культивування кращих рис української
ментальності: працелюбність, свободу, справедливість, чесність, доброту;
3. Забезпечення умов для самореалізації особистості відповідно до її здібностей, суспільних та власних інтересів;
4. Формування в учнів свідомого ставлення до свого здоров’я як найвищої цінності, формування навичок здорового способу життя, збереження та зміцнення фізичного та психічного здоров’я.
Коментарi